10.3.12

Emotions/thoughts: ΖΗΣΕ! Ζήσε με όλο σου το "ΕΙΝΑΙ"

via
Μετά την Κουκουβαγιο...συνέντευξη που είπα να αστειευτώ λιγάκι και να παίξω, σήμερα αποφάσισα να σοβαρευτώ. Ναι, είμαι και από αυτό. Αφορμή για αυτό το post στάθηκε το post "Κι αν γύρναγε ο χρόνος πίσω;" των Μαμά...δες, Μπαμπά...δες. Μου άρεσε η ιδέα να απαντήσω...για τον (μικρό) εαυτό μου...στον (μεγάλο) εαυτό μου...σχετικά με το "ποιες είναι οι 10 συμβουλές που θα του έδινα για να ζήσει μία καλύτερη ζωή...αν γύρναγε ο χρόνος πίσω!"

Τι σημαίνει καλύτερη ζωή; Καλύτερη ζωή = διαφορετική ζωή. Η αλήθεια είναι πώς αν με ρωτήσετε
αν θα ήθελα να αλλάξω τη ζωή μου, θα πω όχι. Και αυτό, γιατί είμαι πολύ ευχαριστημένη για Ό,ΤΙ είμαι, για Ό,ΤΙ έχω, για Ό,ΤΙ έχω βιώσει και για Ό,ΤΙ έχω καταφέρει σ' αυτούς τους 27 Μαϊους που πέρασαν.Εάν είχα κάνει 'ΚΑΤΙ' διαφορετικό από ό,τι έχω κάνει, δεν ξέρω αν θα ήμουν ο ίδιος άνθρωπος - μπορεί να ήμουν καλύτερος, μπορεί και χειρότερος. Επίσης, δεν ξέρω αν θα είχα την ίδια ζωή - μπορεί να ήταν καλύτερη, μπορεί και χειρότερη. Το θέμα είναι πως μου αρέσει Ό,ΤΙ έχω ζήσει και ζω. Και μου αρέσει ΠΟΛΥ! Και ειδικά τώρα που έγινα μαμά, με αυτό το υπέροχο, αξιαγάπητο πλασματάκι να με κοιτάζει στα μάτια και να λιώνω...να με παίρνει αγκαλιά και να χάνομαι...ειδικά αυτό, το 'ΤΩΡΑ', δεν το αλλάζω με τίποτα! Να ζητήσω κάτι χειρότερο; Θα ήμουν ανόητη. Να ζητήσω κάτι καλύτερο; Θα ήμουν αχάριστη.

Αν είχε συμβεί κάτι διαφορετικό (...πιστεύω στην θεωρία του χάους), δε θα είχα ΑΥΤΟ το πλασματάκι να προσπαθεί να μου πει κουβεντούλες, να μου χαμογελάει με ΑΥΤΟ το υπέροχο χαμόγελο που όμοιό του δεν έχω ξαναδεί, να μου απλώνει ΑΥΤΑ τα χεράκια, να με κοιτάζει με ΑΥΤΟ το τόσο εκφραστικό βλέμμα άλλοτε γεμάτο ευτυχία και άλλοτε γεμάτο παράπονο. Θα είχα κάποιο άλλο θα μου πείτε. Ναι συμφωνώ. Όμως δε θα είχα ΑΥΤΟ. Και ΑΥΤΟ είναι όλη μου η ζωή!

Οπότε, το συμπέρασμα είναι πώς θέλω τη ζωή που έχω! 

Παρόλα αυτά, θα έδινα αρκετές συμβουλές (όχι μόνο 10) στον μικρό μου εαυτό...συμβουλές που δίνω κάθε μέρα...κάθε στιγμή και στον μεγάλο μου εαυτό. Συμβουλές που αύριο θα δώσω και στο παιδί μου.

Συμβουλή No1: ΖΗΣΕ! Ζήσε με όλο σου το 'ΕΙΝΑΙ'.

Θα μπορούσα να σταματήσω εδώ, καθώς αυτό τα λέει όλα! Συνεχίζω όμως και με τις υπόλοιπες 9 συμβουλές - μαθήματα ζωής - αγαπημένα αποφθεύματα - σοφές φράσεις που ολοκληρώνουν αυτή τη Συμβουλή No1, φράσεις που ασπάζομαι κάθετα και συμπληρώνω ταπεινά:

"Άδραξε τη μέρα, και, όσο μπορείς, μείωσε στο ελάχιστο την εμπιστοσύνη σου στο αύριο // Οράτιος"...ζήσε κάθε στιγμή, κάθε λεπτό...ζήσε το 'τώρα' σαν να μην υπάρχει το 'αύριο'.

"Πρέπει να είσαι η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο // Μαχάτμα Γκάντι"...κάνε την αρχή και προσπάθησε μόνη σου να τον αλλάξεις.

"Σα βγεις στο πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις // Κων/νος Καβάφης"...προχώρα μπροστά, μη σταματάς να μαθαίνεις και μη φοβηθείς ποτέ τίποτα και κανέναν.

"Η ζωή ενός ανθρώπου είναι ενδιαφέρουσα κυρίως όταν έχει αποτύχει. Γιατί αυτό σημαίνει ότι προσπάθησε να ξεπεράσει τον εαυτό του // Ζορζ Κλεμανσό"...μη φοβηθείς να κάνεις το επόμενο βήμα. Τόλμησέ το! Να είσαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις!

"Μη φοβάσαι στη σκέψη ότι κάποτε η ζωή σου θα τελειώσει. Τρέμε, όμως, στη σκέψη πως αυτή μπορεί να μην άρχισε ποτέ // Τζον Νιούμαν"...μη χάνεις πολύτιμο χρόνο, άρχισε τη ζωή σου τώρα. Ποτέ δεν είναι αργά.

"Μη συγκρίνεις τη ζωή σου με των άλλων. Δεν έχεις ιδέα τι νόημα μπορεί να έχει το δικό τους το ταξίδι // Regina Brett"...να χαίρεσαι με αυτό που έχεις και να είσαι ευγνώμων. Έχεις όλα όσα σου χρειάζονται.

"Ένας από τους μεγαλύτερους κανόνες της ζωής είναι αυτός: Όσα περισσότερα δίνεις, τόσο περισσότερα παίρνεις // Γουίλιαμ Ντάνφορθ"...μη φοβηθείς να δίνεις. Να δίνεις απλόχερα.

"Μην παρακολουθείς τη ζωή. Βγες μπροστά και εκμεταλλεύσου την πλήρως τώρα// Regina Brett"...Ζήσε! Πάρε τη ζωή στα χέρια σου.

"Κανείς δεν είναι υπεύθυνος για την ευτυχία σου παρά μόνο εσύ // Regina Brett"...για αυτό μη ρίχνεις τις ευθύνες στους άλλους για τη δική σου ζωή. Η ευθύνη είναι δική σου.

Συν-φιλοσοφήσαμε και σήμερα...


1 σχόλιο :

Εδώ μπορείτε να σχολιάσετε...

Your most lovable posts

Your most lovable posts